Номери та ціни

Нещодавно побудований розкішний готель "Fortetsya Malehiv" Розташований при в’їзді у місто Львів зі сторони Києва та Польщі.

Номери та ціни

Правила проживання

Розрахункова година

Час заселення — з 14:00.
Час виселення — до 12:00.

Режим роботи готелю — цілодобово.

В разі заселення до 13.00 стягується плата за половину доби.

При затримці виїзду до 18.00, додаткова плата буде стягуватись за половину доби, після 18.00 оплачується повна вартість номера за добу.

Додаткове розміщення

Підселення в номер дитини до 6 років – БЕЗКОШТОВНО!

Діти від 6 до 16 років – 80 грн за людину (без сніданку).

Підселення в номер дорослого – 100 грн за людину (без сніданку).

Реєстрація гостя

Реєстрація в готелі проходить при посвідченні гостем паспорта (громадянський або закордонний), або іншого документу, оформленого в установленому порядку і підтверджуючого особистість гостя.

При оформленні проживання в готелі гість ставить свій підпис на договорі оренди приміщення.

Після реєстрації відвідувачі отримують ключ від номеру.

Дотримання тиші

З 22:00 до 8:00 години ранку, в середині приміщення і на території потрібно зберігати тишу.

В номерах в цей час забороняється вмикати на високу гучність телевізори.

Харчування

Ресторан працює з 8:00 до 22:00.

Замовлення сніданку, обіду і вечері за номером 101.

Куріння

У всіх приміщеннях готелю забороняється курити! За куріння в приміщенні готелю стягується штраф від 100 грн.

За повторне куріння у вказаних вище місцях, адміністрація готелю має право виселити гостя.

Прибирання у номерах

Заміна рушників – кожен день. Заміна постільної білизни проводиться раз в 3 дні.

Додаткове прибирання номеру за проханням жителя, проводиться за окрему платню.

Відвідувачі проживаючих

Перебування в номері відвідувачів дозволене до 20:00 за спільною згодою адміністрації і проживаючого гостя. У випадку, коли відвідувач лишається у номері після 20:00, адміністрація готелю лишає за собою право оформити відвідувачу рахунок на оплату додаткового місця.

Загальна кількість проживаючих гостей в номері повинна відповідати кількості місць у ньому.

За гостя відповідає проживаючий в номері. При необхідності адміністратор має право перевірити документи гостя.

Завдання шкоди

При завданні готелю матеріальної шкоди по вині або халатності проживаючих і (або) їх гостей, клієнт зобов’язаний її матеріально відшкодувати.

Порушення внутрішніх правил проживання

Якщо гість порушує внутрішні правила проживання в готелі, що призводить до матеріальних збитків або створює незручності для проживання інших гостей, адміністрація має право відмовити або розірвати договір (виселити) без повернення грошей за оплату номеру.

Прання

Загрузка 1 машинки (до 5 кг) – 50 грн.

Фотогалерея

вул. Тараса Козака, м. Львів

+38 (068) 663 82 82

+38 (063) 663 82 82

+38 (095) 663 82 82